mandag den 10. november 2014

Når MOR-hjertet sættes på prøve

Nogle gange får man virkelig ondt i MOR-hjertet ❤️💔 og så går det lidt i stykker.

Sådan har jeg haft det de sidste 14 dage.
Linus har været syg - sådan rigtig syg!
Så syg, at det krævede en indlæggelse på Skejbys børneafdeling.
Av!
I sådan en situation sættes MOR-hjertet på en prøve, for det er vigtigt at man er stærk for sit syge bare, for det efterladte barn derhjemme og for sig selv... Og det er ingen nem opgave, skulle jeg hilse og sige.

Jeg var så bange - når man pludselig står udenfor den hvide kittel, og ikke i den, så bliver man frygtelig bange - for man har en viden, der gør at tankemylderet bliver fuldstændig, helt og aldeles vanvittigt!

Jeg prøvede at være cool og bevare overblikket - men, helt ærligt så var Linus den eneste der var cool!
Han klarer hele forløbet med bravour - undersøgelser, blodprøver, rygmarvsprøve 💔 og drop. Han var så skide sej 💪
Og mor.... Hun var et tudefjæs! Især under rygmarvsprøven....

Linus har viral meningitis - som er den milde udgave af meningitis, da det er en virus og ikke en bakterie. Men Linus blev bare een ud af den lille procentdel, som bliver rigtig rigtig syg, og dehydreret.

Heldigvis er han næsten helt rask nu, klager kun en lille smule over hovedpine og er træt.
Nu er der så kun det flossede MOR-hjerte, som skal passes på så det kan blive helt igen. Det skal det nok blive, giv mig lige en uges tid ❤️



Med drop og væske løbende.








I bedring, popcorn og kakao til morgenmad


Lille, syge, tynde Linus 😔

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.