lørdag den 23. november 2013

166 dage!

Så mange dage er det siden, jeg sidst gav livstegn her på bloggen. OMG!
Jeg tror livet kom lidt i vejen... En BA, en jobsamtale, en eksamen, fejring, nyt job, nyt liv, ny verden - hverdag... Det er vist sådan cirka de dækkende ord, for de 166 dage der er gået siden sidst...

Jeg har besluttet mig for, at forsøge at puste liv i bloggen endnu engang. For shit, hvor har blogland givet mig meget i de 4 år jeg har kendt til det. Og jeg forventer så meget mere.

Jeg har fået fantastiske venskaber, fundet en (min?) kreative åre, som stadig udforskes og udvides og bare nydt at være en del af sammenholdet.

Jeg lover ikke noget, men jeg vil bestræbe mig på, at være en lille smule mere aktiv (og det er vist ikke så svært!).

Vi ses!























Billeder af det, de 166 dage har været fulde af :-)

1 kommentar:

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.