onsdag den 21. november 2012

Noget om at knække koder

For et par år siden var jeg på hæklekursus hos Karen. Det var hyggeligt og sjovt, men desværre var min motivation ikke seriøs nok, så jeg fik ikke rigtig lært det der hækle-halløj...

Bevares, jeg kunne da hækle en lille bitte smule, men aldrig noget som blev til noget.
Heldigvis har jeg en dejlige veninde, som satte sig for at lære mig at hækle oldemor firkanter - så det lærte jeg! Og jeg har efterhånden hæklet en del af dem...

Men!
Det der med at hækle efter en anvisning, opskrift - den kode kunne jeg simpelthen ikke knække!
Før nu!
Jeg ved ikke hvordan, men pludselig giver det hele mening, når jeg læser en opskrift. 
Jeg prøver mig forsigtigt frem, med små nemme opskrifter - men jeg har fået blod på tanden og vil ha´mer´.... ;o) 

 Hjerter ala Laura

 Juleranke ala Rakel 

 Huse ala Wenche

1 kommentar:

  1. Du ser ud til at være godt på vej:-) Men ja, man skal lige have et formål for rigtig at komme igang. God fornøjelse fortsat!
    Marianne

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.