onsdag den 14. november 2012

Filabel I love....

For 7 år siden, da jeg ventede Magnus - brugte jeg MANGE timer på at finde lækkert tøj og udstyr på nettet.

Dengang var udvalget på nettet ikke så stort som det er i dag. Men allerede dengang var der en butik, som skilte sig ud - nemlig Filabel.dk
Jeg købte fine sager, sko og tøj hos Filabel, og deres service var (og er) fantastisk.
Specielt skoene fra See Kai Run har været et hit til små babyfødder.

Jeg kan godt lide, at selvom tiderne har ændret sig, så er det stadig (næsten) det samme hjemmesidedesign som de startede op med, og det giver mig en følelse af tryghed og bringer gode minder frem.

Derfor blev jeg rigtig glad, da de var så søde at sende en gave til mine drenge. 






Fine bluser fra Ej sikke lej






Med de sejeste strygemærker til. Linus har bestemt at han skal skal have en løve, så nu venter han bare på, at moderen (øh, det er vist mig), får tid til at stryge ;)
Har lovet ham at det bliver i weekenden - skal nok flashe billeder af det færdige resultat ;o) 

Tusind tak, Filabel. - og hvis du ikke kender shoppen, så skylder du dig selv, at tjekke den ud.

Pssst: da Magnus åbenbart har ret så lange arme, er blusen til ham en anelse for lille, men det kommer jo bare en heldig læser til gode, så stay tuned - en give away is coming up :o) 

Som du nok har luret er dette et sponsoreret indlæg. Men min mening, den er sgu min egen ;o) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.