torsdag den 4. marts 2010

My new best friend ;o)

Okay!
Det er sgu i orden at ramme det skarpe hjørne, og tage de mærker det giver at fylde 30!
Især!
Når man bliver begavet med skønne gaver....
Jeg fik jo allerede i januar min gave fra mine forældre som var en symaskine og en netbook - mine 2 bedste venner.
Indtil i dag!
Nu har jeg nemlig fået endnu en new best friend :  (Ja ja, kald mig bare materalistisk)



Hold nu op, hvor er den lækker !
Jeg glæder mig til at lave alt mulig lækkert i den.
Magnus råbte "smoothiiiiiiie" så snart han så kassen ;o)

Så jeg trøster mig med materielle goder, og at mine unger elsker mig.
Og helt ærlig, det er sgu alligevel ikke så slemt at være 30 ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.