lørdag den 6. marts 2010

Genbrugsguld, Morfarguld og smoothie....

Var på besøg hos min elskede morfar i går. Og jeg fik lov at gå på jagt i hans sengetøjsskab, og det kom der lige lidt lækkert retrostof ud af ;o)
Desværre er det lidt falmet i farverne, men jeg syns nu alligevel at det er fint.
De brune stoffer er der 2 dynebetræk af, så hvis nogen skulle
være interesseret i en Change Away, så sig til.


Jeg har også være forbi de forskellige Genbrugser, og der fandt jeg også lidt lækkert :


Og lige et billede af stoffer fra min Change Away med Malene
Og lidt fint bånd jeg fandt i Genbrugsen:




Sidst men ikke mindst kan I lide nyde synet af gårdagens afprøvning af Kitchen Aid´en:



MUMS ;o)



2 kommentarer:

  1. Hej Therese. Sikke nogle dejlige fund :)

    Det brune med blå blomster kunne jeg godt være interesseret i. Vil du sende mig en mail med et lidt større billede, og så kan jeg sende en mail retur med billeder af det jeg gerne bytter med. Er du mon også interesseret i tapet?

    God søndag!

    Kh. Julia
    prettybydesign@post.com

    SvarSlet
  2. Haha, hvor er dette billede af din lille purk dog helt fantastisk..han ser bare så morsom og lækker ud!

    Det er godt nok et kodak moment.

    God påske fra os.

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.