mandag den 25. oktober 2010

Ej, prøv lige at se...


De passer jo perfekt til vores spisebordsstole !
Tror jeg tager 2, så ;)

Nu skal jeg nok stoppe med at spamme jer med billeder af diverse KitchenAids ;)
Jeg har sagt til min moder, at jeg venter på den cremefarvede, med mindre det tager 100 år inden den kommer, for så må den gerne være enten violet eller isblå.
Så nu er det skæbnen (læs: leverandøren) der har det sidste ord...
Nu glæder jeg mig bare til at få den, om den så er creme, lilla eller blå - I´ll love it!

I dag skal jeg i aftenvagt. Havde besluttet mig til at skulle sy lidt her i formiddag, men det er som om al kreativitet har forladt mig i øjeblikket, mon I kender til det ?

Jeg er i gang med at overveje hvad drengene skal lave af julegaver til olderne. Normalt plejer de at få et billede af drengene, men i år syns jeg det skal være noget de selv har lavet.
Er ude i noget med æble/kartoffeltryk ala det her. Måske bare på lærred i stedet for. Eller på stof, og så sy en pude...
Laver jeres unger selv julegaver i år, og i så fald hvad ?

2 kommentarer:

  1. Kan altså godt forstå det er svært det der med den KitchenAid ;)

    Jeg har heller ikke besluttet mig endnu, for hvad ungerne skal lave til bedsterne i år. Sidste år lavede vi stoftryk af hænder og fødder, på viskestykker og boxershorts.

    SvarSlet
  2. De er altså også flotte:) Dem alle 3!

    Altså hjemmelavede julegaver er Frida lige lille nok til, men jeg glæder mig helt vildt til hun bliver stor nok, at vi kan være kreative sammen:)

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.