onsdag den 2. juni 2010

Filtkugler, armbånd og en sommerhat

Selvom Linus er indehaver af et "godt garn", så er der alligevel brug for en sommerhat. Og med sommerens pludselige komme, måtte symaskinen i gang.
Resultatet blev denne vendbare EG-model, er ikke helt tilfreds - men den må gå for nu.
Grønne Gris måtte igen agere model, da den ægte vare, som I kan se, allerede var sendt i Drømmeland ;)


Jeg har købt en masse af de skønne filtkugler fra Søstrene Grene, alene fordi jeg syns de er smukke i farverne, og jeg bliver så glad af at kigge på dem.
Men hvad de skulle bruges til, kunne jeg ikke rigtig beslutte.
Nu har jeg imidlertid lavet dette armbånd, for så kan de smukke farver pynte på min arm - hver dag ;o)
Det er da en ren win-win....

I morgen drager Magnus, min mor, min søster, min niece og jeg på familiebesøg i Sverige. Efterladt herhjemme bliver Linus og hans far. Jeg glæder mig rigtig meget til at komme afsted, har ikke set min faster og onkel i 6 år !!! Men av, jeg savner allerede Linus på forhånd - det bliver hårdt at undvære ham helt til på søndag... Men mon ikke det går - Magnus glæder sig i hvert fald til at have mor for sig selv ;)
Jeg satser på et par besøg i de svenske Genbrugser, og håber det giver lidt nyt ;)

God dag derude i Bloglandet.

3 kommentarer:

  1. Ej hvor fin, har også tænkt at jeg ville prøve mig med EG-sommerhat. Håber ikke den er for svær :)

    SvarSlet
  2. Det var også det jeg havde tænkt mig med de filt- kugler jeg har købt. :)Må se at få det gjort, kan se det ser rigtig godt ud. :)

    SvarSlet
  3. Årh, er helt vild med bamse og kylling hatten! ...eller "bammer" som min datter ville have sagt!

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.