onsdag den 26. maj 2010

Jeg har kvalme

Og det er ikke fordi jeg er gravid...
Det er fordi jeg har læst dette og det her indlæg.

Jeg er chokeret, rystet og forkvalmet.
Og jeg føler mig usandsynlig naiv. For! Jeg troede at vi allesammen ville hinandens bedste! (og nej, så blond er jeg heller ikke !!! - men jeg håbede ikke at dette kunne/ville ske)
Men - AD! Hvor er det bare ulækkert at en person, som må have et seriøst problem, skal ødelægge noget så fint og sjovt som Bloglandet.

For poks, hvor gør det mig  bare vred at sådan en afstumpet person, som helt sikkert har brug for professionel hjælp, kan finde på sådan noget.
Det giver så meget stof til eftertanke... Jeg føler ikke at jeg har udgivet mig selv og min familie på bloggen, på en måde jeg ikke kan stå indefor.  Jeg er også, som rigtig mange af jer andre, påpasselig med de billeder jeg lægger ud af drengene og min familie, for vi er jo allesammen klar over at der findes syge mennesker derude i virkeligheden - men når der så sker sådan noget her, så bliver jeg bange - for hvad bliver det næste ?
Hvis vi ikke kan dele vores glæder, sorger og kreative ideer her - hvad bliver der så af Bloglandet... ?

Jeg har stadig kvalme !!!

3 kommentarer:

  1. Ja fy for fyffer!!! det er bare slet ikke i orden! Jeg tænker også på at sætte kode på bloggen (har jeg haft en årgang) Men tænkte at jeg ville åbne den op igen.. men ja så hører man det her hos Rakel..

    Kh Maria

    SvarSlet
  2. Hej Therese,
    Tak for din kommentar på min blog. Ja, det er virkelig trist og uhyggeligt, at vi ikke trygt kan dele vore liv og hverdag ufiltreret med hinanden.
    Mange hilsner
    Camilla

    SvarSlet
  3. Det er simpelthen så ulækkert... hvad fan*** får folk til at agere sådan???

    Jeg er rystet og føler virkelig med de familier det her berører.

    Pyha!!!

    Tanker fra Mia

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.