mandag den 25. januar 2010

Voodoo........

Eller i hvert fald en forbandelse!
Ellers må jeg virkelig på et eller andet tidspunkt i mit liv, ha gjort noget meget slemt! Jeg kan bare ikke lige regne ud hvad det er!
Der må da være et eller andet i vejen, når sygdommen fortsætter med at hærge her i Dukkehuset.
Status: De sidste 7 dage har vi alle 4 været syge i flere dage, af flere omgange.
Og lige nu - ligger Magnus og jeg med... TAAAAA DAAAA Influenza A ! Troede sgu det svin var dødt!
Det er simpelthen for meget!
Surt opstød - undskyld!
Er bare sur over at alle mine skønne, kreative ideer, ikke kan komme ud i verden, fordi der HELE tiden er nogen der er SYGE!!!! (overvejede om jeg skulle sætte et billede på, af mit vrængende fjæs - men skåner jer for det syn)....

Skal have syet en pung/clutch til min venindes fødselsdag på lørdag, nogen der ved hvor jeg kan finde sådan et mønster ? Og er det en svær opgave, for mig som nybegynder ???

Og de Damer, den der Give Away, den vinder jo ikke sig selv, vel - smid nu en kommentar, det gør mig så glad.....

1 kommentar:

  1. Jeg troede da også at Baconsygen forlængst var smuttet retur???
    Er I hårdt medtaget af H1N1? God bedring til jer.

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.