fredag den 22. januar 2010

Det bliver ikke til meget...

...Med kreativiteten...
Hovedet er fuld af tanker og ideer, som venter på at blive til virkelighed.
Men! Lige nu er alt sat på standby!
For! Først var jeg syg søndag-onsdag!
Og! Nu har jeg haft 2 febervarme og megasnottede unger hjemme siden i går !
Og! Fordi vi bor i Dukkehuset uden krea-værelse til mor, så orker jeg ikke at stille det hele an på spisebordet, når Linus hver 2. minut rykker i mit bukseben, og har en grøn snotnæse der skal tørres, eller Magnus vil have en rugbrød og tegnefilm og saftevand og og og..... !
Så! Det må vente til overskuddet og tiden er lidt bedre - desværre!

Og de Damer - se da lige at deltage i min Give Away her !

1 kommentar:

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.