onsdag den 22. maj 2013

Hej hej...


Kan du ikke se mig... ?
Jamen, jeg sidder jo lige her... Her bag stakken af bøger... Og computere... Og endeløse stakke af notater...

BA! 
Om 8 dage! Får jeg en lille smule af mit liv tilbage.

De sidste 4 måneder har jeg været begravet i bachelorskrivning. 
Og lige om lidt, nærmere d. 30/5 - skal den afleveres og så... Så så så.... Var det ikke længe inden jeg er sygeplejerske - YAY ;o) 

Jeg glæder mig rigtig meget til at slippe ud af BA-kløerne.
Til at være kreativ igen - det brænder indeni mig. Jeg vil hækle, sy og lærer endnu mere om at strikke... Jeg vil blogge mere, meget mere... 
Så lige om lidt...

Vi ses ;o) 

Ps. Jeg er stadig en lille smule mere aktiv på Instagram - Maglinus...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.