onsdag den 28. september 2011

A-Z

Nu har jeg efterhånden set den mange steder rundt om i Bloglandet, og vil da også være med ;o)

A. Age: 31



B. Bed size: 180x200


C. Chore that you hate: at lægge vasketøj sammen, og på plads.


D. Dogs: nej


E. Essential start to your day: brusebad og kaffe


F. Favorite color: gul

G. Gold or Silver: sølv


H. Height: 175 cm

I. Instruments you play(ed): luftguitar - og det er jeg til gengæld mester i....


J. Job title: sygeplejerskestuderende

K. Kids: Magnus fra 2005, Linus fra 2008


L. Live: i Nebel, ved Horsens

M. Mother’s name: Benthe


N. Nicknames: The Rese, T-rese

O. Overnight hospital stays: da jeg fødte Magnus, og da jeg blev opereret i knæet.

P. Pet peeves: folk der brokker sig!!!

Q. Quote from a movie: "7 år Niller... ", "jamen, så fuck fuck da".... Fra Den eneste ene...


R. Right or left handed: højrehåndet


S. Siblings: en storesøster

T. Time you wake up: meget forskelligt, alt efter hvornår jeg møder - men pt. 5.15 - og det er jo midt om natten....

U. Underwear: altid

V. Vegetable you hate: Kan vist lide de fleste, men hader udkogte grøntsager

W. What makes you run late: lektier, Blogland og "jeg skal liiiigeee...."


X. X-Rays you’ve had: tænder, arm, knæ, ryg, hånd (ja, jeg lever et hårdt liv ;o)

Y. Yummy food that you make: kartoffel-porresuppe, bananmuffins


Z. Zoo animal: Pingviner er jeg ret vilde med. Og Isbjørne og elefanter....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.