onsdag den 29. juni 2011

Rumlen...

Mon det trækker op til torden ?
....
Nej, det er vist bare mine tarme, der danser Break-dance!
Mit hoved er tungt.
Mine øjne truer med at løbe over, hvornår det skal være..
Mon jeg er ved at blive syg ?
.....
Nåhr neeej!
Det er jo eksamenstid i morgen!
SUK!
F**K
Jeg er overdrevet nervøs. Næste gang jeg skal til mundtlig eksamen, er jeg nødt til at søge professionel hjælp - eller flytte i en jordhule. Jeg er overhovedet ikke til at holde ud!
Er der mon nogen af jer, der har erfaringer udi alternative eksamens-angst-midler ?


Fundet via Google

3 kommentarer:

  1. Pøj pøj med i morgen - håber du får styr på nerverne.

    Knus

    SvarSlet
  2. Jep jeg plejer at tage nogle blodtryksnedsættende piller, men det er nok ikke det du efterlyser? Pøj pøj!

    SvarSlet
  3. Prøv evt. at snak med din læge om betablokkere... Det hjalp min datter... :o)

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.