tirsdag den 15. marts 2011

Jeg troede lige...

I dag blev begge drenge afleveret tidligt, for mor her skulle hjem og pakke.
Jeg nåede da også at lige at pakke 2 kasser, og sortere en skuffe inden de ringede fra vuggestuen, med besked om at Linus har feber.
Så nu ligger der en lille hed febertrold på sofaen, som brillierede med at kaste op ud over sin mor, netop som hun trådte ind af døren i vuggestuen ;o)
Heldigvis kan jeg pakke et par kasser, når trolden ind i mellem snupper sig en lur...
Ja ja, jeg troede lige dagen skulle bruges effektivt.  Men nogen havde andre planer.
Der er selvfølgelig også 14 dage til vi skal flytte, so whats the hurry...

1 kommentar:

  1. Åh hvor træls at Linus er blevet syg... Håber han snart er frisk igen, vi har lige haft en lille dreng hjemme med feber i over en uge, men han er heldigvis frisk nu.. smil..
    Håber du får lavet lidt trods alt og rigtig god bedring med den lille trold..
    SMil fra Tina

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.