mandag den 27. december 2010

Magisk Jul






#1 Dejlige drenge i jule-dresset
#2 Juletræet med Den Skæve Stjerne i Horsens
#3 Julemanden på besøg
#4 Linus elsker sin nye gravko
#5 Julemanden og dejlige unger

En rigtig dejlig jul har vi haft. Dejlige gaver, dejlig mad, dejlig familie.
Nu er det slut for i år. Julepynten har i dag måttet lade livet - det eneste der får lov at stå lidt længere er stagen med de elektriske lys, for jeg elsker det lys -
den får lov at blive til d. 6. januar, Hellig3konger.
Jeg har fået fiine gaver, dem vender jeg tilbage til senere...
Magnus syns vi skal udnytte roen mens Linus sover, til at spille det nye Batman spil på Wii´en - så jeg smutter.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.