fredag den 17. december 2010

Her til aften...

Har jeg haft godt gang i KitchenAiden - den har rørt dej til både vaniliekranse, pebernødder og havregrynskugler.
I morgen kommer min søster, niece og nevø til "Den store bage konfektdag"...
I år er vi blevet sat lidt på prøve, da vores far har fået konstateret sukkersyge, så vi måtte i gang med de alternative opskrifter, for han skal jo ikke snydes for godterne...
Nu vil jeg krybe under dynen, så jeg kan være klar til at styre slagets gang i morgen.
God weekend derude i Bloglandet...


Billedet fundet via Google

1 kommentar:

  1. Lyder til at I har en rigtig hyggelig dag i vente :)

    Det er lidt sent nu, men jeg har flere gange haft stor succes med at bage de her til min morfar, der er meget slikken, men også har sukkersyge ;)

    http://www.odense-marcipan.dk/inspiration/opskrifter/9-uden-tilsat-sukker/43-bagte-marmeladeringe.html

    God weekend - og julebagehyggedag! :)

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.