søndag den 19. september 2010

Brusebadsboller og kanelsnegle

Jeg er. VILD. Med den bog. (se mit forrige indlæg, hvis du ikke fatter en hujende hatfis)
Startede med at bage brusebadsboller til alle drengene i morges, de vakte stor jubel.
Og nu jeg var i gang - kunne jeg ligeså godt fortsætte med kanelsnegle - Uhm.
Jeg siger det en gang, og kun en gang.
K.Ø.B den bog - den er fantastisk ;)

Og så lige lidt børnepral (så er I advaret ;o))
I morges da Linus vågnede, var hverken far eller jeg hurtige nok til at komme ud af fjerene - hvad gør sønnike, som sover i en juno-seng, så ?
Jo, han løfter såmænd bare tremmen op selv, og kravler ud af sengen - og kommer trippende ind i soveværelset med et stort smil og siger "Heej Muar" ;)
Han er sgu da lidt sej, ikke ?

1 kommentar:

  1. Ja jeg elsker også hendes bøger. Bagte også selv kanelsneglene til vores gadefest i lørdag - kæmpe hit (og det bedste resterne vil min mand og jeg nyde her om lidt - mums) :-)

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.