tirsdag den 17. august 2010

Det bliver ikke større!

Jeg havde drømt om en god koncert, langt fra scenen og Bono på storskærm...
Men ved I hvad ?
Vi kom til at stå i den såkaldte "inner-circle" - kun 2-3 m fra scenen.
Jeg er fuldstændig blæst omkuld - hold nu k**t hvor var det stort. Bono ik´ - I ved ham der i læderbukser, og solbriller - han stod lige der foran mig. Og jeg mener LIGE FORAN....
Det er så vildt. Så fedt. Så sejt. Så....... STORT!
Ja, jeg er høj endnu ;)
Tak U2 for den mest uforglemmelige aften nogensinde.


Bono - helt tæt på.



Kan du fornemme hvor langt oppe ved scenen vi stod ?

3 kommentarer:

  1. Fedt I kom så tæt på! -Og fedt at koncerten levede op til forventningerne :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med oplevelsen, kan jeg vist roligt sige! Det er dejligt at høre, du har haft så god en oplevelse, når du har glædet dig så meget:)

    SvarSlet
  3. åh jeg misunder dig den oplevelse :)

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.