onsdag den 9. juni 2010

Store beslutninger, og eksamens-kuller.....

Jeg er i gang med en lang proces i mit liv, som kræver at jeg skal træffe en stooor beslutning - jeg skal nok fortælle mere herom, når jeg får samlet mig sammen til at skrive det her på bloggen.....
Desuden er jeg ramt af eksamens-kuller - vi har tre fremlæggelser i denne uge, forberedelse til praktisk/mundtlig eksamen d. 29 - og en lille syg Linus = en stresset og total underskudsagtig mor!!!
Jeg kan mærke at den praktisk/mundlige eksamen fylder MEGET - da det er min først eksamen i....
Ca. 100 år !! ;) Eller i hvert fald deromkring. Jeg sætter store krav til mig selv, og bliver skuffet hvis karakteren ikke er ok! Jeg prøver da alligevel at overbevise mig selv om, at den skal overståes og alt over 02 er pral ;o)

Jeg blev fristet af Julias indlæg, til at lægge et kl. 12 billede ind, det vil så ske engang imellem
Her er dagens billedecollage:


Linus og mor - bemærk de sorte rander under moderens øjne,
 som tyder på AAAAALT for lidt søvn...
Eksamensmappen, og Linus med feber :(

Dagen i dag ender med en skøn aften, hvor jeg og 3 dejlige veninder
skal i biffen og se Sex and the city 2 - jeg glæææææder mig....

God dag til jer alle ;)

1 kommentar:

  1. Sikke en cliffhanger, glæder mig til at høre om din stoooore beslutning ;)

    Hyggeligt du vil lege med i kl. 12.00 legen, jeg vil glæde mig til at se dine daglige billeder!

    Held og lykke med dine eksaminer, og god tøse-tur i aften :)

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.