mandag den 28. juni 2010

I dag

Har jeg sorte rander under øjnene, fedtet hår, grimt tøj på, hår på benene og en kæmpe bums...
SUK! Jeg hader mandage...
Og. Især. Mandage. Som. Denne!!!
Mandagen før en tirsdag hvor den står på eksamen... Av, den er dårlig...
Lige nu sidder jeg i det der hul, og tænker - fuck, jeg kan jo intet - hvordan kunne jeg overhovedet tro at jeg kan blive sygeplejerske - altså helt ærligt !!!

Men - jeg har lige læst et skide godt indlæg ovre hos Maria, som I skulle tage og læse - jeg er vild med at vi engang imellem skubber lidt til glansbilledet - det gør jeg også selv, for alt er sgu ikke fryd og gammen hele tiden ;)

God mandag derude, håber jeres er laaangt bedre end min.
Og ja ja solen skinner - man hvad nytter det, når hver gang Nogen vover sig udenfor, så klør øjnene, næser løber og nyseriet sættes i gang for fuld skrue... Nej, det er sgu ikke let at være mig....

1 kommentar:

  1. PYHA... Det er hård kost! :( Kan skisme godt forstå dig! Mandagen skal bare overståes, og så håber jeg at nogen af dine tidligere dejlige indlæg kan give dig lidt smil og håb for det hele igen?! ;)) Du skal nok klare den, I KNOW IT!!!
    Hilsen hende der også godt vil indrømme at fedtet hår, søvn i øjnene, dårlig ånde og hår på både ben og under armene hører denne mandag til! :S

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.