lørdag den 3. april 2010

Barselsgaver...

I går var vi på barselsbesøg hos et vennepar, og suk for en lækker baby....
Åh, jeg bliver så skruk, når jeg holder sådan et bette myr i mine arme ;o)

Og der skulle selvfølgelig uddeles gaver, så jeg havde haft godt gang i maskinen:


Et tæppe til den lille prinsesse


Og bukser til den stolte storesøster.
HVILKEN FRYD af få lov at sy i lyserødt og lilla ;o))))

I dag er mit hoved fyldt med snot, halsen er ru og jeg er træt træt træt.
Linus har kastet op, og været ked af det i nat - så søvn kunne jeg kigge langt efter...

Til jer der er med i min Gaveleg, jeg satser på at få gaverne færdige i næste uge, og så kommer de afsted med posten...

Fortsat god påske derude i Bloglandet.
Jeg nyder at solen skinner her ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.