tirsdag den 30. marts 2010

Overspringshandling # 1

Jeg har syet et par bukser (Elastikbukserne fra EG) til min nevø, som havde fødselsdag i går.
Det er det første jeg prøver at sy fra EG-Biblen, og jeg er ret godt tilfreds ;o)


Jeg har også modtaget min gave fra Krudtuglens Mor i Gavevandringslegen - så jeg søsætter snart en ny leg, men har først lige 3 pakker der skal sendes afsted i den første leg, og en opgave der skal skrives....
Gaven var en nøgle-kæde og 3 stykker lækkert stof - Tusind tak, Christina det er jeg glad for ;o)
 Magnus elsker nøgle-kæden, han render rundt med den om halsen fra morgen til aften.





Og så er det vist slut på overspringshandlinger for nu - og i sving med den der opgave, der stadig ikke skriver sig selv !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.