fredag den 19. februar 2010

Give Away

Fordi!
Sneen daler ned, det er weekend og bare fordi!
Jeg har gjort det selv, har jeg!
Jeg har syet en mobiltaske - og det er min første, men så absolut ikke sidste, er faktisk allerede i gang med en ny ;o)


Så hvis du lige drømmer om sådan en pels-mobil-taske-amatør, så kan den blive din.
Reglerne er som altid:

1 lod får du for en kommentar
2 lodder får du for kommentar + fast læser
3 lodder får du for 1 + 2 + link til Give Away på din blog (lån gerne billede)

Jeg trækker lod d. 28 feb.

4 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at min mobil skulle ønske seg en slik veske. ;o)

    SvarSlet
  2. Den vil jeg gerne vinde, kan aldrig finde min mobil i tasken, når den ringer, så din mobiltaske ville passe fint her hos mig.
    Vil gerne deltage med 3 lodder.

    SvarSlet
  3. Min mobil fryser, så den vil da nyde den fine sovepose ;o)
    3 lodder til den.
    KH Mette

    SvarSlet
  4. jaah...den er lige hvad jeg går og drømmer om. jeg smidder straks 3 lodder.

    Kh. Sara

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.