onsdag den 16. december 2009

SNEEEEEEEEEE - Gotta love it ;o)

Jeg elsker sne - og jeg sprang bogstavelig talt også ud af sengen i morges, da Magnus proklamerede: "der er godt nok kommet meget is på bilerne i nat"
Jeg sprang op, og råbte: "det er sneeeee" - jeg elsker det!

Selvom det hvert år kommer frygtelig bag på danskerne, at der rent faktisk kan komme sne i Danmark, så landet er lammet i de første 24 timer, inden alle sanser er indstillet på VINTER - så er det da bare så skønt med sne.
OG TÆNK! Det er jul lige om lidt.
Skal mine drenge i år, få lov til at opleve glæden, magien og hyggen ved den berømte "hvide jul" -
I sure hope so.

Måtte også lige tage et par stemningsbilleder - ud af terassedøren, forståes.
Og et billede af Magnus, som kom hjem fra børneren med en vaskeægte "kælke-skade" -
den er ret slem, og meget sej (syns han selv), "og jeg græd slet ikke, mor".... ;o)
































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.