onsdag den 9. december 2009

Jeg er træt - meget træt!

Linus sover, og sover ikke!
Han fester 2-3 timer hver nat - han er hysterisk, skriger og skaber sig - han prøver at kravle ind under min hud, skriger lidt mere - og sætter sig så op og griner, peger på lyskæden og siger "aaa´deeeet" - og griner så lidt mere!
Og skriger, og mosler, og kryber - og sover så endelig.

SUK! Nu er jeg træt.
Randerne under øjnene, når snart mine bryster - og de hænger nu ellers langt nede, skulle jeg hilse og sige!

Så jeg messer "deterenfasedeterenfasedeterenfasedeterenfase............." i et væk.
For det er det, er det ikke ???

2 kommentarer:

  1. JO, det må det være! Helt bestemt, og jeg bliver nødt til at holde fast i at det må det, ellers går det heller ikke herhjemme med to små krudtugler!
    Kh Ann-Christine

    www.maminka.dk

    SvarSlet
  2. *Klem*
    Jo, det ER en fase. En rigtig møg-kedelig, træls een af slagsen. :-/
    Og der kommer flere. Bare rolig ;-)

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.