mandag den 16. november 2009

Det lysner (forhåbentlig) forude.......

I denne weekend (d. 14.11.09) - er min lille-store dreng blevet 4 år !!! 4 år, det er jo fuldstændig vildt - det føles jo som om det lige var i går, at vi blev forældre for første gang.
SUK - tiden den går stærkt.
Og på torsdag (d. 19.11.09) bliver lille skønne Linus 1 år - hvor blev det år lige af ?
Og mig - ja, jeg bliver jo ikke ældre end 25.... Ehm.....

I dag har jeg fået lidt mere afklaring på min fremtid!
Som det ser ud lige nu, så ender det (nok) med at jeg alligevel starter på sygeplejerske-uddannelsen til februar - vi kan højst sandsynlig klare os igennem med SU, SU-lån og div. tilskud fra kommunen - sådan at vi holder skindet på næsen de næste 3½ år.
For som jeg siger - så er det en investering i mit liv ;o)

Så nu er jeg lidt mere positiv end i forrige indlæg.... - jeg synes dog stadig at det er spild af tid, resourcer og penge at være på det kursus.

Så nurse Betty is back ;o) Og jeg er GLAD! For det er jo lige netop det jeg vil.

HURRA! For regnestykker, som giver en håb...............

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.