mandag den 5. oktober 2009

16. august 2010....

... Der skal jeg .... Så meget fyre den for vildt af !
For der skal jeg til.................................... U2 koncert lige her i HÅrsens!
Så bliver det overhovedet ikke større ;o)
Det er feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedt!!!!!

Hvor heldig har man lov til at være, at man rent faktisk fik billetter - til trods for Billetluge-helvede.dk´s latterlige hjemmeside!
De er simpelthen til grin - tænk at have sådan en latterlig hjemmeside, som ikke kan klare presset, når der skal sælges billetter til KÆMPE arrangementer! Øv hvor pinligt, siger jeg bare!
Men pyt skidt - jeg er så ligeglad nu - for vi har billetterne !!! HURRA! Og så så man lige Therese her danse sejrsdans ;o))))))
Hold da kaje, hvor bliver det bare stort!!! Wuhuuuu...........
Jeg er sgu stadig helt høj over det! Total optur!

Bono & Friends, you better be ready ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.