lørdag den 29. august 2009

Det har jeg savnet...

...Det der med at sidde en aften, helt rolig - og spise, sludre, sippe vin og nyde freden ;o)
Og det skal jeg i aften, med 2 dejlige veninder - helt uden mand & børn....

Trænger til, at kun at at være optaget af MIN mad, og ikke multitaske mens jeg spiser - mon ikke alle mødre, er gode til det ?
Vi kan : spise vores egen mad, fordre den mindste, skære den stores mad ud, skåle med gæsterne, konversere med sidemanden og endda komplimentere værtindens mad/påklædning/nye sofa på én og samme tid ! Har jeg ikke ret, kvinder ???
Vi er sgu seje !!!

Men det der med at fordybe sig i måltidet, vende verdenssituationen - uden at skulle tørre fedt-fingre, snottude eller andet imens - og bare være Therese ! Og ikke nogens mor, kæreste, kogekone.... - Det savner jeg! -

Men faktisk syns jeg nu også vores måltider herhjemme er ret hyggelige, vi sludrer om hvad Magnus har lavet i Børneren, og nusser med Linus - og høre til Thomas´ dag, mens vi alle nyder maden - inden dagen suser videre omkring ørerne på os....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.