tirsdag den 18. september 2012

Jeg holder af hverdagen

- mest af alt, holder jeg af hverdagen (Turell)

Det gør jeg også. Selvom jeg elsker langsomme morgener med sen morgenmad og masser af hygge, så kan jeg godt lide at være i gang. I gang med det jeg brænder for.

I øjeblikket er jeg i praktik som hjemmesygeplejerske - og selvom det ikke er der jeg ønsker at slå mine folder, så mærker jeg virkelig hvordan teori og praksis forenes, og det giver rent faktisk mening, at jeg er færdig som sygeplejerske om knap 10 mdr. Wow - de 2,7 år er gået stærkt ;-)

Jeg glæder mig til at blive færdig, at få et job, ansvar og en ordentlig løn ;-) Men mest af alt så glæder jeg mig til, at gøre en forskel, lige der hvor der er behov for det.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.