lørdag den 4. februar 2012

Der det ´Link-love`....

Mia, som selv har en skøn og kreativ blog, har "opfundet" et dejligt koncept.
Hver lørdag linker hun til en af de fine blogs hun kender.
Faktisk er det nok Karen, som "opfandt" det, med sine fredags-perler.
Men, ligegyldig hvem der er opfinderen bag, så er det et fantastisk koncept.

Og lige netop i dag, har jeg lyst til at link-love lidt (selvom man burde gøre det hver dag ;o). Jeg syns I skal bruge et par minutter på denne skønne blog, som dejlige Teresa står bag. Hun skriver så fuglene synger, og det er altid værd at bruge et par minutter på ;o)

God fornøjelse.

Love Link Lørdag
Billedet stammer fra Mias blog

3 kommentarer:

  1. Hej Therese

    Tak for linket ! Jeg tror egentlig det er et begreb, der er opfundet for meget længe siden, men hvilket skønt begreb !

    Karens perler foregår ved at folk henvender sig til hende og dermed kommer på hendes blog, men mit foregår ved at jeg linker til blogs, jeg nyder at følge - så helt ens er det ikke :)

    Tak for linket til Teresa - hende vil jeg lure inde ved !

    Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. Lige gyldigt hvad...tak for link.
    Tager gerne patent paa mine perler.....men link love er bare generelt en god ide som jeg ikek har aeren af.
    Undskyld tysk tastatur i dag.

    Karen

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.