torsdag den 27. januar 2011

Forfængelighed, udsalg og loppeguld.

Jeg har lært noget nyt om mig selv. Jeg er åbenbart forfængelig. Og så er jeg et nervevrag inden en mundtlig eksamen...
I tirsdags var jeg oppe i den frygtede Anatomi&fysiologi eksamen. Lige inden jeg skulle ind, kunne jeg ikke finde ud af om jeg skulle kaste op eller tude... Jeg gik ind, kom godt i gang - tabte tråden - og dermed hele overblikket. Det blev noget lort!!! Jeg endte ud med et 4-tal. Jeg er på ingen måde tilfreds. Overhovedet. Og det er så her forfængeligheden (åbenbart) kommer ind. For et 4- tal er fint, det er mig selv, der er min egen værste fjende med hensyn til karakterer... Ja, det kan jeg så tænke lidt over!!!
Men. NU. Er den eksamen overstået - jeg bestod, og jeg har ferie til d. 7/2 - NICE! Der skal fyldes meget op på familiekontoen, nu hvor moderen er tilbage fra Eksamens-helvedet ;o)

I går, var jeg så overdrevet heldig at finde det længe ønskede J-dot nude tørklæde fra BeckSøndergaard til 79,95 - jep, 80! kr... I love it ;)


En tur i den lokale Genbrugs, bragte mig denne (sjældne?) Kold dåse - den er i rigtig fin stand. En skøn dug fra Sødahl, i sart rosa hoppede også ned i kurven...



Senere i dag, skal jeg spise sushi med min søster - det er nu dejligt med lidt fritid ;o) God dag derude i Bloglandet....

3 kommentarer:

  1. Kender det for godt. Er heller ikke tilfreds, hvis jeg føler at jeg er bedre. Det er bare det svære ved eksaminer, det er sgu nogle gange et lotteri.
    Men godt at du er kommet igennem og har et par ugers ferie hvor du bare kan hygge med familien :)
    Og ækre fund!l

    SvarSlet
  2. Tillykke med at den bæ-eksamen er overstået! Og op i nummi med det 4-tal (som i øvrigt er en ganske fin karrakter)! Lige nu er det naturligvis træls ikke at ha fået en kæmpe høj karakter og kunnet vise hele verden, at man er king of the world, men jeg er sikker på, at du ikke ender med at få et job og sikkert også et godt arbejdsliv alligevel ;-) Og til den tid er du sikkert fuldstændig ligeglad med 4-tallet(som stadig er en fin karakter ;-).
    Men det er svært ikke at blive opslugt af forfængelighed og karakter-ræs og miste jordforbindelsen lidt. Kender det SÅ godt fra mig selv! Bare vent til sommer, når jeg skal til eksamen, så skal du høre klynk :-)
    Skønne loppefund, og SHIT hvor snyd, at du har fået det mega labre tørklæde så billigt. Jeg betalte i sin tid fuld pris :-S Godt gået :-)
    Håber du får en SKØN ferie!

    SvarSlet
  3. Vil blot ønske dig stort tillykke - du er igennem og har bestået og DET må være det vigtigste. Karakterræs er virkelig til at blive helt dårlig af.......kender det fra Ingeniør studiet var nærmest aldrig helt tilfreds og det stresser jo noget så frygteligt.

    Fine fund dem havde jeg også købt :-)

    Rigtig god ferie

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.