tirsdag den 23. november 2010

Jeg ville ønske

- At jeg kunne vise jer billeder af de lækre muffins jeg lige har bagt... Men det går jo ikke, når kameraet er afgået ved døden...
- At I så bare kunne dufte dem...
- At jeg ikke var mester i overspringshandlinger, og jeg fik færdiglavet den fremlæggelse om nervebanernes opbygning til i morgen...
- At den fine sne, som daler ned fra himlen rent faktisk blev til andet end sjap!
- At jeg var færdig med at købe julegaver, og kunne bruge næste måneds SU på nyt kamera...
- At jeg kunne finde min krealyst (og tid) igen - hvis du ser den, så sig lige til!
- At det hus vi skal se i eftermiddag er en drøm, og at banken giver os lov til at købe det... (hvis nu jeg ikke siger det højt, gåt det måske i opfyldelse)...
- At jeg havde tid til en middagslur
- At I allesammen får en rigtig dejlig dag ;)

Hvad ønsker du dig ?

Og så har Fru Christensen tagget mig (for lææænge siden) i den der leg med arbejdsstationen, men eftersom jeg ikke kan forevige det lige nu, så må I vente lidt med det... Tak for tagget ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.