søndag den 5. september 2010

BANG!

Så ramte hverdagen med 520 km i timen.
Wow. Jeg. Er. Træt, med træt på.
Jeg er startet i praktik på P7, som er en medicinsk sengeafdeling.
OG! Det er bare. Så spændende. Altså heeeelt vildt fedt.
Jeg er vild med det, jeg elsker at jeg er i gang med denne her uddannelse.
Men. Jeg. Gad sgu godt. At man ikke. Blev så træt ;o) Og skulle så tidlig op.
Drengene er også trætte. På den gode måde - heldigvis. Men det kræver også lige en tilvænning igen at skulle op kl. 06.15... Det er altså tidligt!
Især. Når man har holdt sommerferie i 2!!! måneder ;)
Dog syns jeg faktisk at det er dejligt at være igang igen - energien vender tilbage, og humøret bliver bedre.

"Jeg holder af hverdagen, mest af alt holder jeg af hverdagen.." Dan Turell

1 kommentar:

  1. Er startet efter barsel igen som sygeplejerske. Var oppe 05.15 idag.. shit jeg var træt i morges.. pøj pøj med studiet.. fedt arbejde men dårlige vilkår.

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.