søndag den 18. juli 2010

Et par timer for sig selv...

...Og symaskinen må på job ;o)
Drengene og far er kørt, så moderen kunne få sig lidt tiltrængt fred ;)
De nåede kun lige ud af døren, inden jeg kastede mig ned foran symaskinen - og fik syet et par huller i yndlings-haremsbukserne (også ret tiltrængt ;o))
Stærkt inspireret af hende her, fik jeg syet en Yvonne hat - som egentlig var til mig selv, men f**k hvor er jeg bare grim med hat - sommer eller ej, solstik eller ej - jeg viser mig ikke offentligt med den - ØV!
Måske den kunne bruges som præmie, men hvem fanden gider egentlig eje den...



Nå, men et lille brilleetui til mine nye briller blev det til - stærkt inspireret af hende her - om det er quiltet eller ikke, ved jeg ej - men jeg er glad for det. Og det blev meget bedre end forventet....



God søndag derude i Bloglandet.

1 kommentar:

  1. Hejsa

    Jeg synes din sommerhat og rigtig rigtig sød...:O)

    Jeg er snart helt oppe og køre med min nye blog, men manler lige at justere layoutet lidt. Kig endelig forbi.

    Mange hilsner Lisa

    lillebitteverden.blogspot.com

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.