fredag den 12. marts 2010

Ny bog, tæppe og gavevandring ;o)

Nu har jeg ENDELIG erhvervet mig den skønne bog "Børnetøj du selv kan sy".... ;o)
HURRA! Jeg ved vist godt hvad wekenden skal bruges på.


Jeg er glad for den, er jeg ;o)

Derudover har jeg endelig fået taget først sy-skridt mod et patchwork-tæppe til drengene.
Fik klippet lapper og syet det sammen. Nu mangler jeg pladevattet og bagsiden, er egentlig ok tilfreds selvom det er ret skævt nogle steder.





Og så har jeg for noget tid siden, deltaget i en gave-vandrings-leg hos Julia -
og hun har sendt denne skønne pung, som kan bruges til lidt af hvert.
Tak Julia, den er rigtig fin ;o)



Nu skal jeg jo så føre legen videre.
Så de første 3 der melder sig til at deltage, modtager en lille gave fra mig - og skal derefter selv føre legen videre på sin egen blog.
Så, kom frisk ;o)

God weekend derude i Bloglandet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.