mandag den 1. marts 2010

Forår, fødselsdag og en vinder...

Har I set det ?
I dag har solen skinnet - på den allerførste forårsdag, og min fødselsdag!
Jeg er nu 30! Jeg syns det gør lidt ondt. Det var sjovere at være i 20´erne....
Nu er man rigtig voksen! Hmm... Jeg vænner mig nok til det.

Jeg skulle have trukket en vinder i Give Awayen i går, men der gik kludder i dagen
- så vinderen er nu udtrukket (denne gang uden fotodok, da batterierne strejker)
Men vinderen er..... (trommehvirvel)................

Mette B. TILLYKKE ;o)
-Send mig fluks en mail, og din mobil skal få varmen igen ;o)))
Mail til Tess@stofanet.dk

Godnat derude i Bloglandet....

1 kommentar:

  1. Hej Therese, husk at 30'erne er de nye 20'ere, så mon ikke det går :) Tillykke med fødselsdagen og hollaligeop, der var jeg heldig :)

    Jeg sender fluks en mail og så glæder min mobil sig til at sove varmt :)

    KH Mette

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.