mandag den 29. marts 2010

DET ER HELT SIKKERT EN MAND!

- der har fundet på det der med sommer- og vinterttid!

Jeg HADER når vi skifter til sommertid, for jeg bliver altid så træt!!!
I dag er ingen undtagelse! Jeg sidder med de største og "sorteste" rander under øjnene, og prøver at få skrevet min opgave -som jeg havde planer om skulle være færdig fredag aften, som i fredagS ! Men ak, hånd-fod-mund-syge-Linus ændrede på den plan!

I dag er alle drengene sendt ud af huset, på henholdsvis abejde og i institution. OG jeg buuuuuurde virkelig koncentrere mig om opgaven - men jeg er så træt. Og der er ingen mælk i huset, så jeg drikker ikke kaffe - men en hengemt cola - ad!

Men altså, som sagt må det være en mand som har opfundet noget så dumt, at vi skal stille urene frem og tilbage. Hvis vi absolut skal stille dem nogen steder hen - så stil dem dog ind i skabet!

Fik jeg nævnt at jeg er træt ?


Og stor fan af overspringshandlinger ???

God dag derude i Bloglandet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.