lørdag den 20. marts 2010

..............................................

Da der åbenbart ikke er flere, der ønsker at deltage i min Gavevandringsleg, så må Frk. Turkis (Christine) og Bournonville (Sara), meget gerne sende deres adresser til mig på Tess@stofanet.dk

Tak til jer 2, fordi I vil lege med.
Jeg har en ide om hvad jeres gaver skal være - så nu skal jeg bare i gang ;o)
Dog må I lige have lidt tålmodighed med mig, da jeg skal skrive opgave i næste uge - så alt efter hvor meget den driller,så fremstilles gaven ;o)

Weekendens gode nyhed er, at min Morfar er i bedring!
Min mor fylder 60 i dag, så vi skal ud og spise i aften - skønt!
Håber I nyder weekenden.

4 kommentarer:

  1. Jeg har først lige set det nu. Hvis jeg stadig kan nå det vil jeg da gerne være med. Jeg har også en gaveleg hvor jeg kun har en deltager.

    SvarSlet
  2. Ja, du kan sagtens nå det... ;o)

    SvarSlet
  3. Ok, super. Jeg sender dig en mail. Fortsat god weekend. :)

    SvarSlet
  4. Har lige set dit indlæg og sender en mail straks :-)

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.