mandag den 15. februar 2010

Darth Vader, Spiderman & Genbrugsguld...

Endnu en tur hos de lokale Genbrugs-pushere, og lidt guld rigere.
7 skønne tallerkner, en fin kage-dåse og en sy & strik bog.



En masse virkelig fedt stof (sengetøj og duge), lynlåse og knapper - igen til små penge.
Så nu skal der altså snart gang i den symaskine !!! Basta!
Skal have syet en tunika/kjole til min niece - muligvis i det nye stof med solsikker (eller hvad det nu er for nogle blomster). Er der mon nogle af jer, der har et godt mønster til det ?


Så er fastelavn ovre for denne gang - Magnus var, som tidligere nævnt, Darth Vader og han blev også kattekonge, så det var en fin dag for ham.
Linus gav den som Spiderman i en fin lille dragt, købt i BR til 30! kr. Fin pris ;o)


Jeg er nu godt i gang med studiet - og hvor er det fedt, og spændende! Jeg er vild med det. Men hold da fast, hvor er jeg smadret om aftenen. Så er det altså hårdt lige at skulle læse 50 sider. Men det er jo spændende, så jeg kan godt.... ;o)

Og se endelig min Change Away - det kunne jo være du kunne bruge det ;o)

1 kommentar:

  1. ej en fin kagedåse. du har godt nok fundet nogle lækre ting.
    jeg har ikke modtaget nogen pakke/brev endnu(men glæder mig meget).har fået en papir lap på en pakke i dag. men ingen post, måske kommer den i morgen. jeg skal nok give besked,mærkeligt når det nu er så længe siden :( men der har været problemer med posten her før.
    måske er den her i morgen :)

    Kh. Sara

    SvarSlet

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.