tirsdag den 8. december 2009

Så sidder jeg her igen....

...På det der super-spændende kursus - som overhovedet ikke er spild af tid!
Og slet ikke, når vi nu ved at jeg skal starte på studie til februar - hurraaa ;o)

Og hvad laver man så på dette super-spændende kursus ?
Ja, siden jeg mødte ind kl. 08.15 - har jeg :
- drukket en café Latte
- læst Julias blog (julialahme.dk) - skøøøn blog
- surfet efter diverse på nettet
- læst lidt andre blogs
- tjekket studienet, for at se om boglisten var kommet - desværre ikke endnu
- fundet telefonnr. på nogle børnehaver/vuggestuer, hvor jeg evt. kunne bruge januar måned i virksomhedspraktik - ja, nemlig - tilbage til 9.A....
- surfet lidt mere
- og nu skriver jeg så her..............

SUK!

Hvis det ikke er spild af tid, så ved jeg ikke hvad er!
Min sidemand spiller pakkeleg på dr.dk - så man kan virkelig bruge det her til noget!

WUHU!
Nu vil jeg gå ud og ringe til et par børnehaver, hvis det giver pote, er jeg (forhåbentlig) snart færdig med tidsspilde - for jeg har da lige 14 dages ferie, som jeg lige så godt kan bruge nu ;o)
Igen - i stedet for at spilde tiden her -

Skal jo også igang med det der alle taler om - køb af julegaver ;o)))))))

Men jeg er heldigvis på opturs-bølgen endnu, for.....jeg.....skal......være...........Sygeplejerske !!!
Og jeg glæder mig som et lille barn, til at komme igang med at læse igen ;o)

Så stadig OPTUR, til trods for tidsspilde....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.