torsdag den 10. december 2009

Forventningens glæde

I dag har jeg pakket de første julegaver ind.
Det er så hyggeligt, og det giver mig den der forventnings-glæde i maven - at nu er det snart.
Snart, snart, snart JUL!

Jeg kan huske fornemmelsen fra da jeg var barn, det er en skøøøn følelse.

Og jeg synes julen i år er lidt speciel, fordi:
1. vi skal holde julen hos os, for første gang
2. nu har vi 2! drenge, som synes at gaverne er spændende, og Magnus (4) syns hele julen er spændende
3. jeg skal fejre jul med mine forældre + min morfar (det er ikke jul, når vi ikke er sammen!)
4. og så bare fordi julen er magisk, hyggelig og så hurtig overstået!

Vi skal huske at værdsætte det vi har (og ikke kun når det er jul)!
Sender en kærlig tanke til alle dem der er ensomme i julen, og alle dem som ikke har råd til julen - håber de får hjælp.
Og har du en 50´er i overskud, så smut ind på Mødrehjælpens hjemmeside, og hjælp dem der trænger!

https://www.moedrehjaelpen.dk/default.aspx?func=simpleshop.productview&pid=6086

Så kan andre også få en glædelig jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.