torsdag den 3. december 2009

1 skridt frem og 7! tilbage....

SUK!
Linus har været syg i 12 dage!!! 12! DAGE!
Av, det har været en strenge omgang!
Først med influenza A - også med influenza K (eller hvad sæson-typen nu hedder!)
Han har været rigtig, rigtig syg, faktisk så syg at det resulterede i indlæggelse på Randers Sygehus.

Men...nu....er...han....7-9-13!.....RASK! Og afsted i vuggestue i dag - WUHUU...

Og Magnus var i børnehave, det ville jo så sige at der var MOR-ALENE-TID! Troede jeg!
For kl. 11.40, ringede telefonen - det var fra børnehaven "du har et sygt barn" -----AGHRRRR!

Så nu ligger lille syge og monstermeget varme Magnus her på sofaen, og er lige så slatten som en gammel karklud.
Øv, hvor er det synd for ham.
Og en lille smule synd for mig - men også kun lidt. For jeg er jo mor-tigeren, og jeg passer MEGET på mine unger, så jeg er her for dem hele tiden - også når jeg har brug for mor-alene-tid. Det skal jeg nok få på et andet tidspunkt.

Så nu vil jeg sætte mig hen og ae min lille karklud, og elske ham så meget at han snart bliver rask igen.....

Og så sender jeg marie, marie, marolle op efter raske børn - og ikke godt vejr (for jeg skal alligevel ikke ud) ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

TAK, fordi du giver dig tid til at skrive en kommentar - det gør mig glad.